Pagina's

vrijdag 26 februari 2021

Lov-ing Wool & Mooi inpakpapier

 



Ik was al trotse bezitter van twee boeken van Ingrid van Willemswaard. 
Je kent haar vast van haar blog Ingthings.
Het boek Lov-ing wool stond nog op mijn wensenlijstje.

Ingrid zelf had ze niet meer, dus moest ik verder op zoek.
Ineens stond hij er tussen. Tussen alle boeken!
Gelijk bestellen, anders is hij weer weg!

Toen het pakketje binnenkwam ging er zo'n warm gevoel door mij heen, van het topje van mijn kruin tot aan mijn tenen toe.
Zo blij was ik. Een mens kan soms van iets kleins al blij worden. Ik heb dat als ik een creatief boek koop voor mezelf. Vaak gun ik het mezelf niet of ik vind het te duur.
Maar als ik dan beslis dat ik het mag van mezelf dan ben ik als een kind zo blij.

Toen ik het pakketje open maakte schrok ik, omdat ik dacht dat het iets anders was. Ik had het niet gelijk door, maar het boek was netjes ingepakt. met een mooi inpakpapiertje.
En wat denk je? Met viooltjes erop!
Een schot in de roos voor dit viooltje.



 Mijn favoriete luchtje staat in beeld!! Amber Elixer van Oriflame


Het lukt mij om het pakpapier er netjes vanaf te halen. 
Zo kan ik hem nog eens gebruiken of gewoon voor mezelf houden.

Waar word jij blij van? Ook van een mooi papiertje??

xx Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten