Pagina's

zaterdag 13 september 2014

Blauwe ketting.

Vandaag sinds lange tijd weer eens naar het crea-weekend geweest in Rijswijk. Mijn gezondheid laat het niet toe om een hele dag te slenteren, dus ik ben in rap tempo door de zaal gelopen, de kraampjes voorbij gevlogen, om vervolgens een uur later alweer in de auto naar huis te zitten. Je kan trouwens wel in korte tijd  veel geld kwijt zijn als je wil. Dus ik met een bepaald bedrag in mijn portemonnee de pad op om vervolgens ook dat hele bedrag uit te geven. Het zal je toch gebeuren dat je naar een hobbybeurs gaat en je hebt geld over, dan bel ik de krant!
Thuisgekomen ging Jootje natuurlijk gelijk aan de slag met haar ingeslagen spulletjes. En zie hier het resultaat, een vrolijke, blauwe ketting. De volgende zit al in mijn hoofd, dus ik zal mij dit weekend niet vervelen. Nu heerlijk met de voetjes omhoog.

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten