Pagina's

zondag 19 oktober 2014

Kringloop opbrengst.



Waar moet ik toch al die knoopjes laten? Ik heb alle kleuren van de regenboog. Ik wil ze wel op kleur sorteren.  Laat ik nu gek zijn op kannetjes, kommetjes, bakjes en schaaltjes. Dus een goede reden om naar de kringloopwinkel te gaan. 




Ik heb een paar mooie kannetjes en vaasjes kunnen bemachtigen.  Wat kan je toch vrolijk worden van die kleuren. Thuisgekomen ben ik heerlijk aan het rommelen met mijn potjes en knoopjes.  Staan ze niet heel gezellig zo op het door mijn zoon zelfgemaakte dienblad?




En in de kringloopwinkel  kijk ik altijd of er nog borduurwerken zijn. Ja hoor er liggen er weer een paar. Gauw mee graaien, voordat iemand anders me weer voor is. En wat is het kicken als je voor een paar eurootjes met een tas vol naar huis gaat. Ik ga de borduurwerken wassen en bedenken wat ik hiervan ga maken.  

Fijne dag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten