Pagina's

zondag 2 november 2014

Verjaardagsontbijt.


Vandaag jarig. Voor het eerst op mijn verjaardag heb ik een zonnebril op,  echt nog nooit gebeurd.  Wat is het toch heerlijk weer vandaag.  Ik hoop dat jullie ook van het mooie weer genieten. 


Vanmorgen lekker ontbeten bij Madestein in Monster.  Gezellig met mijn lief en zoon en onze beide ouders. Ik had dit jaar geen zin in een huis vol visite.  En ontbijten vind ik altijd erg gezellig buiten de deur,  zeker omdat mijn zoon er ook altijd zo van geniet.


En je bent Hollander of niet, je neemt natuurlijk een souveniertje mee naar huis. Ons bin zunig en dit is de opbrengst van vandaag. 


Voorlopig kunnen we vooruit met thee, koekjes,  pindakaas,  suiker, koffiemelk en jammetjes.


Wie durft te bekennen dat je ook wel eens wat in je tas stopt als je naar huis gaat? 
Normaal nemen we nooit zoveel mee, maar zoonlief werd opgejut, dus vooruit maar voor één keer.

Fijne zondag en geniet van het heerlijke weer! 

Knuff xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten