Pagina's

maandag 12 januari 2015

Goed begin.


Een nieuw jaar, een nieuw begin.  Vol met nieuwe ideeën en voornemens ga ik het nieuwe jaar in.  Zo denk ik altijd als het januari is, dan sta ik te trappelen om te beginnen. Helaas gooide de griep roet in het eten en was ik de afgelopen week gevloerd.  Ik begin nu weer op te knappen, laat de hond weer uit (één van de voornemens is om meer te gaan lopen, wat trouwens al jaren het goede voornemen is van mijn teckel), heb de haaknaald weer gevonden en begin langzaam te denken aan de nieuwjaarsschoonmaak.


Ik heb nog meer goede voornemens,  maar die komen vanzelf voorbij de komende tijd. Dus hou de blog in de gaten. 
De afgelopen tijd heb ik veel gehaakt. Een aantal mooie collen gemaakt voor lieve mensen om mij heen. Ik wens iedereen, ook al is het een beetje laat,  de beste wensen voor het komende jaar. Hou de goede voornemens vast en verbaas jezelf en anderen met wat je kan bereiken. 

Succes!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten