Pagina's

zaterdag 15 november 2014

Papier hier.


Gisteren een hele gezellige middag gehad met andere creatieve dames. Wat is het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. En dan ook nog met dezelfde interesse.


Ingrid van Willenswaard kwam haar nieuwe boek signeren. Zij legde uit hoe je de kraanvogels maak. Ook hebben we mooie bloemen en slingers gemaakt. Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe boek, gesigneerd door Ingrid. Echt een heel leuk boek, dus als je nog niet weet wat je van de sint wil vragen... Wil je meer bekijken op de blog van Ingrid kijk dan even hier.


Vandaag ben ik heerlijk bezig geweest met envelopjes maken, het was er immers goed weer voor. Ik weet niet hoe het bij jullie was, maar hier kwam het met bakken naar beneden.  Ik heb ze gemaakt van scrappapier dat ik nog had liggen. Altijd handig om een voorraadje te hebben. 


Fijne avond. 
Knuff -x-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten