Pagina's

vrijdag 30 januari 2015

Beestenboel.


Op deze wat luie dag leek het mij een goed idee om maar eens een beestenboel-update te delen. Ik heb sinds kort een nieuwe stoel, een heerlijke stoel. MIJN stoel wel te verstaan.  Helaas is dat begrip nog niet helemaal ingeburgerd hier in huize de Jong. Vanwege mijn rugklachten was ik al een hele poos op zoek naar een stoel waar ik het een poosje in uit kan houden. En hij zit me toch heerlijk en dat zijn sommige bewoners wel met mij eens.  Bovendien is het een heerlijk haakstoeltje. Dat woord zal waarschijnlijk niet in de dikke van Dale staan, maar het is echt een heerlijk haakstoeltje. 


 Dus vanmorgen dacht ik, ik begin de dag lekker relaxed met een mok thee en dan doe ik meestal even een paar steekjes.  Dat is voor mij een goed begin van de dag, even rustig wakker worden.  Maar zoals jullie kunnen zien was ik niet de enige die op dat idee was gekomen.  En ik moet zeggen dat de kinders zonder ruzie de taken hebben verdeeld.  Tessa koos voor de stoel en Whisky voor het haakwerk. Omdat ze zo lief waren heb ik maar eieren voor mijn geld gekozen en ben met mijn mok thee op de bank naar koffietijd gaan zitten kijken. 
Om op de beestenboel-update terug te komen,  ik denk dat het duidelijk is dat het met onze beestjes uitmuntend gaat.

Fijn weekend! 

Knuff en pootjes van Tessa en Whisky. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten