Pagina's

maandag 2 februari 2015

Haken of niet?


Wel of niet haken? That's the question. Ondanks dat het zo verslavend is en ik bijna niets anders kan doen heb ik er soms gewoon geen zin in. Nu ben ik deze keer ook eigenlijk met een saai ding bezig, namelijk een recht-toe-recht-aan deken. Met grove bollen wol en naald 8 alleen maar vaste steken haken word op den duur een beetje saai. Maar wie ergens aan begint,  moet het afmaken. In het verleden had ik veel onafgemaakte projecten liggen in allerlei laatjes en kastjes verstopt,  zodat niemand ze zag en ik niet uit hoefde te leggen waarom ik dat niet eerst afmaak. Nu maak ik in principe eerst af waar ik mee bezig ben, dus haak ik rustig voort met mijn naaldje 8. Het is de bedoeling dat het deken wat groter wordt dan de fleece-dekens die ik heb, zodat als ik op de bank lig, ik ook helemaal eronder lig. Nu komen of mijn voeten eronder uit of ik kan er aan de bovenkant niet helemaal onder. Dus nog even door haken,  dan heb ik een heerlijk, warm deken als ik op de bank lig. Wat vinden jullie van de kleur? Ik vind hem geweldig! 

Nu onderuit met de film the holiday. Morgen maar weer een paar steekjes doen.

Fijne avond! 
Knuff xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten