Pagina's

zaterdag 7 februari 2015

Oude foto.


Dit keer een foto uit de (beetje) oude doos. Hier zaten mijn zoon en ik op Schiphol te wachten voordat we in het vliegtuig mochten. 

Ik zit hier, zonder kind, zonder vriend, heerlijk alleen,  o nee vergeet Tessa niet Jootje! Die ligt nog op bed, zij mag van mij 's morgens er even bij komen liggen. En dat is feest, voor haar! Voor mij niet, want ik doe geen oog meer dicht. Maar goed,  ik zat een leuke foto op te zoeken voor instagram en meestal zijn dat foto's van waar ik mee bezig ben.  Net als hier op de blog eigenlijk.  Maar om nou dat gele deken elke dag erop te zetten word ook een beetje saai. En buiten dat zijn mijn handen in staking. Dus ging ik zoeken en ik moet stiekem bekennen dat ik deze foto er altijd wel op zou willen zetten.  Soms heb je een foto die blijf je leuk vinden.  Bijzonder is dat hij nu nooit meer op de foto wil. De laatste foto is op school genomen en de één na laatste volgens mij ook. Dus koester ik nog steeds het moment van ondertussen jaren geleden dat mijn kleine vriendje graag op de foto wilde.

Hebben jullie ook een favoriete foto? 

Fijn weekend allemaal! 
Knuff xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten