Pagina's

donderdag 18 februari 2016

1 jaar blogstilstand.

1 JAAR!


Een heel jaar zonder bloggen, wat gaat de tijd toch hard. Een jaar waarin eigenlijk heel veel is gebeurt, dus had ik eigenlijk genoeg om over te bloggen.
De komende tijd zal ik jullie nog eens meenemen terug in de tijd. In vogelvlucht zat er in 2015 een verhuizing, een operatie en geen werk. Wat ziet je leven er dan anders uit zeg. Ik ga het niet over de negatieve dingen hebben, het is immers een vrolijke blog.


     Het ontbrak simpelweg aan tijd en energie om te bloggen.
Afgelopen zomer ben ik geopereerd aan mijn rug en ben nog steeds aan het revalideren. De operatie is gelukkig goed gegaan en ben gelukkig vooruit gegaan met mijn rug. 100% word het nooit meer, dus nu komt de acceptatie om de hoek kijken.


Ook ben ik een webwinkel gaan opstarten, heel leuk om te doen. Er zitten al heel wat uurtjes in.
Je kunt er beenwarmers, laarssokken en bootcuffs kopen. Hiernaast heb ik het aangevuld met sieraden, sjaals en tassen. En hier kan ik ook mijn eigen creatieve creaties kwijt.
Ben je nieuwsgierig geworden? Ga dan snel naar www.charminglace.nl om een kijkje te nemen.

Veel liefs

Jolanda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten