Pagina's

zondag 6 maart 2016

Nieuw haakwerkje.

Deze week weer heerlijk gehaakt. Ik heb vorige week een leuk, klein hoog tafeltje op de kop getikt en die staat in de verf. Daar hoort natuurlijk een leuk kleedje overheen. Ik ben nu de laatste hand aan het leggen aan het kleedje. Dan nog een laagje verf over het tafeltje en klaar is dit project.


Wat zijn de hondjes toch lekker relaxed als ik dat ook ben. Zodra ik ontspannen ga zitten, geven zij zich ook over. Om jaloers op te worden.


Nog even het kleedje in wording showen hoor. Moet dat nou? Nou vooruit dan. Tessa geeft zich over en zonder dat ik er aan denk ligt zij er na een half uur nog precies zo bij. Toch wel lekker zo'n kleedje over me heen.

Als alles klaar is zal ik het resultaat laten zien.

Fijne zondag verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten