Pagina's

maandag 22 februari 2021

She's back!!

Na een aantal jaren niet meer hier te hebben geblogt begon het toch wel weer te kriebelen.

Zeker omdat ik nu nog creatiever ben dan ooit. Ik dacht wel als ik dan weer ga bloggen, dan wel in een nieuw jasje.

Zo gezegd, zo gedaan!

Een nieuwe naam om te beginnen en die was al snel verzonnen. Mijn naam betekent Viooltje, dus het werd al gauw Creatief Viooltje.

Waar ben ik nu zoal mee bezig?

Nou eigenlijk teveel om op te noemen, maar dat ga ik nu niet doen. Het is juist leuk om voor de komende tijd genoeg te vertellen te hebben. En natuurlijk om te laten zien!

Allereerst wil ik alle (nieuwe) lezers welkom heten bij deze nieuwe blog.

Ik heb wel nieuws dat ik gelijk wil delen en dat is dat ik een handwerkwinkel heb genaamd Het Wolletje. Neem eens een kijkje zou ik zeggen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten