Pagina's

dinsdag 23 februari 2021

Viooltjes in de tuin



Wat een heerlijk weer is het toch. Een mens knapt hier echt van op, tenminste ik wel!
Het zonnetje schijnt, het is droog en bijna geen wind. Kon het maar elke dag zo zijn.

De deur kan open, de honden naar buiten, beetje onkruid wieden, viooltjes planten en je vrolijk voelen.
Het klinkt misschien cliché, maar voor mij is dit echt het ideale weer. Mijn winterdip is dan ineens verdwenen.

Dat één van mijn lievelingsbloemen viooltjes zijn dat verbaasd niemand, maar hoe snel kun je de winter vergeten zodra de eerste viooltjes in de tuin staan.

Een foto van mijn nieuwe viooltjes kunnen nu niet ontbreken hier.
Ik laat jullie stilletjes mee genieten van al die mooie kleuren.

Geniet van de zon!

xx Jolanda 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten